7507 : Ενδυνάμωση τηλεπικοινωνιακών δεξιοτήτων – Telecommunication Skills
Στόχος του σεμιναρίου είναι να βελτιώσουν οι εκπαιδευόμενοι τις διαχειριστικές τους ικανότητες ως προς την αντιμετώπιση της άρνησης και να διατηρούν τη επαγγελματική τους συμπεριφορά προς τους αρνητικούς πελάτες σε συνθήκες πίεσης. Επίσης να αναβαθμίσουν την αυτοεικόνα τους ως επαγγελματίες και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται στους χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, σε όσους ασχολούνται με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή τηλεφωνικές πωλήσεις και επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.
· Telemarketing και προκατάληψη. Πως και γιατί το κοινό αντιδρά στις τηλεφωνικές πωλήσεις
· Εμπόδια και δυσκολίες στην τηλεφωνική επικοινωνία.
· Τρόποι βελτίωσης και δεξιότητες που διευκολύνουν την τηλεφωνική επικοινωνία.
· Παράγοντες που δημιουργούν θετική η αρνητική προδιάθεση στον πελάτη
· Η γλώσσα του σώματος –η μη λεκτική επικοινωνία
· Εκφράσεις – λέξεις κλειδιά
· Ενεργή ακρόαση
· Διάφορα μικρά μυστικά
· Χειρισμός αντιρρήσεων
· Κατηγορίες αντιρρήσεων
· Κατηγορίες πελατών
· Βελτιώνοντας την ψυχολογία του telemarketer
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Live Online* | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class
Last update 24/08/2023