7251 : Τηλεφωνική διαπραγμάτευση & Εξυπηρέτηση
Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, η ολική ποιότητα, η πώληση με βάση τη συναισθηματική νοημοσύνη είναι εκφράσεις που ολοένα και συχνότερα εμφανίζονται στο επιχειρηματικό λεξιλόγιο. Κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά είναι η καλή γνώση και χρήση της επαγγελματικής επικοινωνίας και της σωστής διαπραγμάτευσης.
Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε τη συνάρτηση της επικοινωνίας με την πώληση. Οι σύγχρονες τάσεις του management αλλά και του marketing δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στην επικοινωνία και την διαπροσωπική σχέση του πελάτη με τον πωλητή
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται Πωλητές, τηλεπωλητές, συμβούλους, marketers, υπεύθυνους ανάπτυξης, επιτηδευματίες, επιχειρηματίες, καταστηματάρχες και κάθε άλλον που προωθεί προϊόν ή υπηρεσία .
· Η διαφορά του «πουλάω» και του «επικοινωνώ για να καλύψω μια ανάγκη»
· Η κοινωνική διάσταση της πώλησης
· Τρόποι διερεύνησης του πελάτη
· Η μη λεκτική επικοινωνία στην υπηρεσία των πωλήσεων
· Δημιουργώντας θετική προδιάθεση στον πελάτη, μέσα από το «περιβάλλον»
· Ανάγκες και οφέλη του πελάτη και του πωλητή
· Η στρατηγική της πώλησης μέσα από την επικοινωνία
· Εμπόδια και λύσεις στην επαγγελματική επικοινωνία
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Live Online* | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class
Last update 24/08/2023