7202 : Διαχείριση παραπόνων και δυσαρεστημένων πελατών
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευόμενοι με τις βασικές αρχές της ολικής εξυπηρέτησης πελατών και το βαθύτερο νόημα της διαχείρισης των παραπονούμενων πελατών. Παράλληλα θα έλθουν σε επαφή με τις επικοινωνιακές τεχνικές και τις μεθόδους των δημοσίων σχέσεων που συμβάλουν στη διαμόρφωση και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους παραπονούμενους πελάτες, με σκοπό την θετικότερη έκβαση της διαπραγμάτευσης.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Live Online |
Έκπτωση -50% στη δεύτερη συμμετοχή.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όποιον ασχολείται με τη διαπροσωπική πώληση, την επικοινωνία, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την εκπαίδευση πωλητών. Σε επιχειρηματίες, σε εργαζόμενους πωλητές καταστημάτων, σε εξωτερικούς πωλητές και κάθε άλλον ο οποίος βρίσκεται συχνά στην …ευχάριστη θέση να διαχειρίζεται παραπονούμενους πελάτες .
Το σεμινάριο καλύπτει θέματα όπως:
· Οι βασικές αρχές της ολικής εξυπηρέτησης πελατών
· Καλύτερα πρόληψη παρά αντιμετώπιση παραπόνων.
· Καλές πρακτικές και παραδείγματα
· Τι είναι τα συναισθήματα και ποιος ο ρόλος τους στη στοχευόμενη διαπροσωπική επικοινωνία
· Συναισθήματα που επιδρούν στη διαπραγμάτευση και παράγοντες που τα διαμορφώνουν
· Ο ρόλος της μη λεκτικής επικοινωνίας στη δημιουργία θετικής ή αρνητικής προδιάθεσης στον πελάτη
· Διερεύνηση και διαχείριση των ερωτήσεων των αρνήσεων των παράπονων
· Συμβιβασμοί και εναλλακτικά σενάρια
· Μετά… την καταιγίδα. Τεχνικές δημοσίων σχέσεων για παραπονούμενους πελάτες
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Live Online* | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class
Last update 24/08/2023