54401 : Τηλεπροώθηση – Τηλεπωλήσεις
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι εκπαιδευόμενοι τους μηχανισμούς άρνησης του υποψήφιου πελάτη που είναι το συνηθέστερο εμπόδιο στις τηλεπωλήσεις, να κατανοήσουν τα φαινόμενα που δυσκολεύουν την επικοινωνία μέσα από το τηλέφωνο και να αντιτάξουν λύσεις. Να εξοικειωθούν με τη φιλοσοφία της διαπροσωπικής πώλησης και διαπραγμάτευσης μέσα από το τηλέφωνο και να αντιληφθούν τη σημασία της καλής ψυχολογίας του τηλεπωλητή και να ανακαλύψουν μεθόδους πώς να την ενισχύουν.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που προωθεί και πουλάει μέσα από το τηλέφωνο. Σε όλους όσους επιδιώκουν μια συμφωνία μέσα από τηλεφωνικές επικοινωνίες. Σε εταιρίες που υποστηρίζουν τις πωλήσεις τους και από το τηλέφωνο.
· Βασικές αρχές τηλεπικοινωνίας
· Φαινόμενα που εμποδίζουν και διευκολύνουν στο αποτέλεσμα
· Προετοιμασία και υποστήριξη του τηλεπωλητή
· Βασικές αρχές τηλεπροώθησης
· Βασικές αρχές τηλεπώλησης
· Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης προσαρμοσμένες στις συνθήκες επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου
· Καταπολέμηση της αρνητικής προδιάθεσης των πελατών απέναντι στην τηλεπώληση
· Χειρισμός αντιρρήσεων
· Πως δημιουργείται συμπάθεια στον πελάτη
· Παράπλευρα υποστηρικτικά μέσα και υλικό
· Προετοιμασία τηλεφωνικών σεναρίων
· Η ψυχολογία που βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες και μέσα καταπολέμησης των δυσκολιών
· Η πρώτη προσέγγιση είναι το 50% της επιτυχημένης πώλησης
· Άλλα σύγχρονα μέσα τηλεπροώθησης και τηλεπωλήσεων εκτός τηλεφώνου
· Καλές πρακτικές και παραδείγματα
· Μελέτες περιπτώσεων
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023