54302 : H επαγγελματική διαπροσωπική επικοινωνία ως εργαλείο διαπραγμάτευσης
Σκοπός του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι η προσέγγιση της σωστής διαπραγμάτευσης για την επίτευξη της πώλησης μέσω της επαγγελματικής επικοινωνίας. Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, η ολική ποιότητα, η πώληση με βάση τη συναισθηματική νοημοσύνη είναι εκφράσεις που ολοένα και συχνότερα εμφανίζονται στο επιχειρηματικό λεξιλόγιο. Κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά είναι η καλή γνώση και χρήση της επαγγελματικής επικοινωνίας και της σωστής διαπραγμάτευσης.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται στο ευρύ κοινό που διαπραγματεύεται στην καθημερινότητά του, σε πωλητές, συμβούλους, marketers, υπεύθυνους ανάπτυξης, επιτηδευματίες, επιχειρηματίες, καταστηματάρχες και κάθε άλλον που προωθεί προϊόν ή υπηρεσία.
· Τι είναι τα συναισθήματα και ποιος ο ρόλος τους στη στοχευμένη επικοινωνία.
· Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης μέσα από την επικοινωνία.
· Διερευνώντας τον εαυτό μας γνωρίζουμε τον πελάτη μας.
· Ακούω και παρατηρώ για να διερευνήσω τον συνομιλητή μου.
· Ενεργητική ακρόαση.
· Αναγνώριση των πραγματικών αξιών, αναγκών και δυνατοτήτων του κάθε Συναλλασσόμενου.
· Διερεύνηση και διαχείριση των ερωτήσεων, των αρνήσεων και των παραπόνων.
· Διαχειριστικές ερωτήσεις ως μέσο εξασφάλισης των επιδιωκόμενων απαντήσεων.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023