54008 : Ανάπτυξη πωλήσεων σε περίοδο κρίσης
Στόχος του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση των «εργαλείων» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε μια πώληση στους δύσκολους καιρούς που περνάει η οικονομία. Επίσης, να εξοικειωθούν με τεχνικές που θα τους.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που ασχολείται με τη διαπροσωπική πώληση, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την εκπαίδευση πωλητών. Σε επιχειρηματίες, σε εργαζόμενους πωλητές καταστημάτων, σε εξωτερικούς πωλητές και κάθε άλλον ο οποίος θέλει να ασχοληθεί με την πώληση.
· Οι νέες ανάγκες της διαπροσωπικής πώλησης. (λόγω παγκοσμιοποίησης, ανταγωνισμού και διαμόρφωσης νέων τάσεων e shopping)
· Απαιτήσεις των πελατών
· Οι βασικές αρχές της επικοινωνίας στην υπηρεσία του πωλητή
· Αναπτυξιακές τακτικές του πελατολογίου
· Πως χτίζεται η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και πωλητή
· Δημιουργία θετικής εικόνας στον πελάτη, για την εταιρία, τον πωλητή και το προϊόν ή την υπηρεσία (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης)
· Διαπραγματεύσεις: Διερεύνηση των αναγκών του πελάτη (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης)
· Αντιμετώπιση παραπόνων και διαχείριση αντιρρήσεων και άρνηση αποπληρωμής (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης) εναλλακτικά σενάρια
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023