54003 : Η άλλη όψη της πώλησης
· Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης
· Case Studies
· Διαδραστικά κομμάτια με παιχνίδια και κουίζ
· Ασκήσεις
· Χρήση κάμερας για τη δημιουργία προσωπικών παρουσιάσεων
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που ασχολείται με τη διαπροσωπική πώληση, την επικοινωνία, την εξυπηρέτηση πελατών καθώς και την εκπαίδευση πωλητών. Σε επιχειρηματίες, σε εργαζόμενους πωλητές καταστημάτων, σε εξωτερικούς πωλητές και κάθε άλλον ο οποίος θέλει να γνωρίσει τη μοντέρνα δυναμική της πώλησης.
· Οι νέες ανάγκες της διαπροσωπικής πώλησης (λόγω παγκοσμιοποίησης, ανταγωνισμού και διαμόρφωσης νέων τάσεων e-shoping)
· Απαιτήσεις των πελατών
· Οι ανάγκες του νέου πελάτη
· Οι ανάγκες του σταθερού πελάτη
· Το νέο προφίλ του πωλητή – συμβούλου (προσωπικότητα, εμφάνιση, κατάρτιση)
· Οι βασικές αρχές της επικοινωνίας στην υπηρεσία του πωλητή
· Φαινόμενα της μη λεκτικής επικοινωνίας που επιδρούν στην πώληση
· Τα στάδια της πώλησης
· Πως χτίζεται η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και πωλητή
· Δημιουργία θετικής εικόνας στον πελάτη για την εταιρία, τον πωλητή και το προϊόν ή την υπηρεσία
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ
· Διερεύνηση των αναγκών του πελάτη
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ
· Πώληση με βάση τις ανάγκες του πελάτη
· Αντιμετώπιση παραπόνων και διαχείριση αντιρρήσεων
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023