9300 : Introduction to Digital Marketing

7502Α : Αποτελεσματικές Παρουσιάσεις – Presentation Skills
05/23/2019
9301 : Social Media for Business
09/02/2019
τεστ

9300 : Introduction to Digital Marketing

Το σεμινάριο “Introduction to Digital Marketing” παρέχει μια γερή βάση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας, η βελτιστοποίηση περιεχομένου για μηχανές αναζήτησης, η online διαφήμιση και η παρακολούθηση μέσω analytics.

Απευθύνεται σε ένα μεγάλο κοινό όπως στελέχη Marketing,  υπαλλήλους γραφείου, ιδιώτες και επιχειρηματίες αλλά και όσους επιθυμούν να λάβουν μια πιστοποίηση για Digital Marketing σε βασικό επίπεδο.

Διάρκεια προγράμματος :

 

 

 

Classroom
Με εισηγητή : 12 ώρες

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν :

·         τις βασικές έννοιες του digital marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων του, των περιορισμών και του σχεδιασμού

·         τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, πώς να χρησιμοποιούν λογαριασμούς στις πιο δημοφιλείς από αυτές.

·         τις διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του marketing μέσω μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και φορητών συσκευών (mobile marketing).

·         τον τρόπο επιλογής των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO: search engine optimization)

·         τη χρήση υπηρεσιών ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες

Έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing)

·         Βασικές Έννοιες

·         Σχεδιασμός

 

Διαδικτυακή Παρουσία

·         Επιλογές Διαδικτυακής Παρουσίας

·         Παράγοντες μιας Ιστοσελίδας

·         Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης

 

Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης

·         Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης

·         Δημιουργία Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης

 

Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

·         Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

·         Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης

·         Δέσμευση, Δημιουργία υποψήφιων πελατών και Πωλήσεις

 

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση

·         Διαδικτυακή Διαφήμιση

·         Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application)

·         Μάρκετινγκ κινητών συσκευών

 

Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου (Analytics)

·         Βασικές έννοιες

·         Web Analytics

·         Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Insights

·         E-mail Μάρκετινγκ και διαδικτυακά διαφημιστικά analytics

Οι συμμετέχοντες προετοιμάζονται για την πιστοποίηση της ECDL στην ενότητα Digital Marketig, μια από τις Standard Ενότητες του ECDL Profile.

Η εξέταση δίνεται σε επίσημα εξεταστικά κέντρα της ECDL , είναι Computer based,  διαρκεί 45 λεπτά και περιλαμβάνει 36 ερωτήσεις.

Δεν προαπαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Αθήνα Instructor Led
Θεσσαλονίκη Instructor Led
Live Online* Instructor Led

* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class




    Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
    Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
    τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
    και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
    ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
    όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
    εταιρείας.