54601 : Πωλήσεις λιανικής – H διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη
Στόχος του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευόμενοι με πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των επικοινωνιακών τους ικανοτήτων ώστε να είναι αποτελεσματικότεροι στην επαφή τους με τους πελάτες.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία, καταστηματάρχη, πωλητή, ελεύθερο επαγγελματία, που προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας στον πελάτη.
· Τα μυστικά της διαπροσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη.
· Ο ρόλος του πωλητή στη αίσθηση της «ποιοτικής εξυπηρέτησης» που εισπράττει ο πελάτης .
· Ποιος είναι ο στόχος και τα οφέλη της επιχείρησης αλλά και των στελεχών από την «ποιοτική εξυπηρέτηση» των πελατών.
· Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης.
· Θετικές συμπεριφορές και χειρισμοί δύσκολων πελατών.
· Βασικές αρχές αντιμετώπισης παραπόνων στη λιανική πώληση.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023