54301 : Αντιμετωπίστε τον πελάτη με σύγχρονες τεχνικές Πώλησης & Διαπραγμάτευσης
Στόχος του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση των «εργαλείων» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε μια πώληση, έτσι ώστε ο πελάτης να νιώθει κατανόηση και σεβασμό για τις ιδιαίτερες ανάγκες του.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Live Online |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που ασχολείται με τη διαπροσωπική πώληση, την επικοινωνία, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την εκπαίδευση πωλητών. Σε επιχειρηματίες, σε εργαζόμενους πωλητές καταστημάτων ,σε εξωτερικούς πωλητές.
· Οι σύγχρονες ανάγκες της πώλησης – ο ρόλος του παγκόσμιου ανταγωνισμού και της διαμόρφωσης νέων τάσεων πώλησης όπως το e shopping το telemarketing κλπ .
· Ο σύγχρονος πελάτης – δυνατότητες , νοοτροπία, απαιτήσεις.
· Το νέο προφίλ του πωλητή – συμβούλου – εμφάνιση, κατάρτιση .
· Τα νέα “”εργαλεία “” του πωλητή – προσωπικό marketing, τρόποι και μέσα επικοινωνίας με τον πελάτη, δημόσιες σχέσειs.
· Δημιουργία θετικής εικόνας προς τον πελάτη – για την εταιρία, τον πωλητή και το προϊόν ή την υπηρεσία (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης) .
· Διερεύνηση των αναγκών του πελάτη (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής, διαπραγμάτευσης και πώλησης) .
· Πώληση με βάση τις ανάγκες του πελάτη.
· Αντιμετώπιση παραπόνων και διαχείριση αντιρρήσεων (εφαρμοσμένες πρακτικές – παραδείγματα συνδιαλλαγής και πώλησης.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Live Online* | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class
Last update 22/08/2023