54005 : Οι δημόσιες σχέσεις του πωλητή
Στόχος του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με τις επαγγελματικές δημόσιες σχέσεις. Να προσεγγίσουν τρόπους που να τους βοηθούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν στρατηγικές προσωπικών δημοσίων σχέσεων, να γνωρίσουν τρόπους προβολής και ενίσχυσης της αξιοπιστίας τους, να διεισδύουν σε νέους κύκλους και να αναπτύσσουν πελατειακές επαφές.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που ασχολείται έμμεσα ή άμεσα με τις πωλήσεις, την ανάπτυξη πελατολογίου, τη διείσδυση σε νέο πελατειακό κοινό και την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού σε επίπεδο διαπροσωπικής παροχής υπηρεσιών.
· Πραγματικότητα και μύθοι για τις δημόσιες σχέσεις
· Η ευγένεια και η καλή συμπεριφορά δεν είναι δημόσιες σχέσεις και δε φτάνουν όταν ο ανταγωνισμός οργανώνεται και σχεδιάζει τις κινήσεις του.
· Ποιος είναι ο στόχος των Δ. Σχέσεων και πως φτάνω σε αυτόν
· Η στρατηγική των Δ. Σχέσεων – Στρατηγική του πωλητή – Στρατηγική των εταιριών για την υποστήριξη των πωλητών της
· Τα εργαλεία των Δ. Σχέσεων του πωλητή
· Διαμόρφωση αξιόπιστης προσωπικότητας – Αρχεία, πελατολόγια και απλή αξιοποίηση αυτών – Προσωπικά αντικείμενα με προσωπικό στυλ – Εκδηλώσεις Δ. Σχέσεων: οργάνωση, χώροι, events, προσκλήσεις, ανακοινώσεις, Δ. Τύπου, εταιρίες διοργάνωσης, ενέργειες μετά την εκδήλωση
· Δημόσιες σχέσεις και internet
· Παρουσιάσεις σε κοινό από τη σκοπιά των Δ Σχέσεων
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Last update 24/08/2023