7201 : Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
Η επικοινωνία είναι βασικό εργαλείο των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών, των δημοσίων σχέσεων και γενικότερα του marketing.
Στόχος του σεμιναρίου εξυπηρέτησης πελατών είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τους παράγοντες που την επηρεάζουν και να προσεγγίσουν μεθόδους που μπορούν να τη βελτιώσουν.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έρχονται σε επαφή με κόσμο, ασχολούνται με πωλήσεις ή εξυπηρέτηση και επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.
Διάρκεια προγράμματος :
Classroom |
Live Online |
Έκπτωση –50% στη δεύτερη συμμετοχή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα πειραματιστούν, θα παίξουν παιχνίδια και ρόλους, θα βιντεοσκοπηθούν και θα αναγνωρίσουν ως αλληλέγγυα ομάδα τα δυνατά και αδύνατά τους σημεία στην επαγγελματική επικοινωνία και εξυπηρέτηση. Με απλό και κυρίως με βιωματικό τρόπο και καλή διάθεση θα ανακαλύψουν μια σειρά από μυστικά που επηρεάζουν και βελτιώνουν την επικοινωνία.
· Οι βασικές αρχές της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης
· Λεκτικά & μη λεκτικά μέσα επικοινωνίας
· Εμπόδια στην επικοινωνία
· Κατανόηση των πελατών
· Στυλ συμπεριφοράς και προσαρμογή στο στυλ του πελάτη
· Ο χειρισμός του πελάτη με την συμπεριφορά
· Βασικές αρχές βελτίωσης της επικοινωνίας
· Συστηματοποιημένοι τρόποι χειρισμού ειδικών προβλημάτων και ικανοποίησης δυσαρεστημένων πελατών.
· Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών και διατήρησης του πελάτη
· Μέθοδοι ενίσχυσης των αποτελεσμάτων της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης
Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.
Τόπος | Ημερομηνίες | Ωράριο | Μέθοδος |
---|---|---|---|
Live Online* |
Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Αθήνα | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
Θεσσαλονίκη | Σε αναμονή | – | Instructor Led |
* Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με εισηγητή – Virtual Class
Last update 24/08/2023